sobota, 22 czerwca 2013

WIADOMOŚĆ DLA PAMIĘTAJĄCYCH- Nie, blog sie nie konczy, cala niesamowita abstrakcyjna historia tego bloga nie konczy sie

Ten utwor wciaz istnieje w mojej glowie, i gdy tylko bede mial czas i wreszcie sie odpowiednio "nastroje" to przeleje go w swiat materialny. Jest to utwor nieprawdopodobny, jak sie okazuje, mimo praktycznie ponad 2 lat od stworzenia tego bloga i okolo 1,5 roku od powstania utworu w mojej glowie, ja wciaz UZNAJE TEN UTWOR i ten blog, za nieslychanie wysoka sztuke i wciaz w to wszystko absolutnie wierze. Utwor bedzie opublikowany. Dodatkowo gdy stworze odpowiednia liczbe wierszy, wydam tomik poezji. Mozliwe ze utwor bedzie w tym tomiku poezji. To co tu stworzylem jest czyms fenomenalnym, glownie dwa wiersze: "Dogłębny świat" oraz "Klimuzyna"- są to wiersze po prostu fantastyczne, jest w nich abstrakt, niesamowity klimat. Obecnie mamy lato- lato, smierc, MILOSC- milosc smierc lato i zamyslone spojrzenie. To sa rzeczy ktore chcialbym aby byly przewodnie na ten czas dla mnie i dla was jesli pojmujecie choc troche. Ciesze sie ze wciaz sa ludzie ktorzy wyszukuja tego bloga po nazwie wpisujac np "psychoartyzm"- to znak ze ludzie pamietaja. Pamietajcie- jestem jednym z najwspanialszych obecnie istniejacych artystow. Nie jest to jakies glupawe wychwalanie sie, sa to oparte o wieloletnie przemyslenia i badania wnioski. Pamietajcie jednak: w wierszu "Dogłębny świat" jest naprawde duzo tego klimatu niesamowitego ktory chcialem przelac. Mam nadzieje ze bedziecie czytac go i rozmyslac nad nim. Utwor sie ukaze jesli tylko nic statystycznie niemal niespotykanego nie przeszkodzi mi w materialnym stworzeniu go. God bless, kids.

2 komentarze:

  1. Git, właśnie na takie wieści czekałem. Cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Scena w lesie, od 2:47.
    http://www.youtube.com/watch?v=cRumxd_txxY

    Coś tam czują, coś kumają, ale nie jest to jeszcze Twój poziom.

    OdpowiedzUsuń