poniedziałek, 26 listopada 2012

SZANOWNI PAŃSTWO NO... CO JA JESZCZE MOGĘ POWIEDZIEĆ, NO? ZAPOZNAŁEM SIĘ Z OGROMNĄ CAŁĄ MASĄ LUDZI PRÓBUJĄCYCH STWORZYĆ JAKĄŚ SZTUKĘ

Przejdź do strony głównej
Zapoznałem się z niewiarygodnie wielką masą ludzi którzy chcą/myślą być artystami. Logika i matematyka są NIEZWYKLE ważne przy osiąganiu wyższych stanów pojmowania. Jestem 5w4- jeśli chodzi o typ enneagram, a więc ten sam co Einstein, Kubrick- genialny reżyser, etc. Połączenie duszy teoretyka, naukowca, tzw. "nieobecnego profesora", z artystą. Jestem fantastyczną mieszanką, człowiekiem niezwykłym, nieprawdopodobnym. And believe me, boy- WIEM co mówię. Ja WIEM co mówię. Mając naturę badacza przekopałem się przez całą masę filmów, muzyki, ludzi sztuki (nie mylić z artystami- artystą można nazwać mnie, raczej nie ich), morderców, światopoglądów, religii, zboczeń, dewiacji, etc. Na dzień dzisiejszy smutek człowieka bierze, kiedy widzi, że artystami nazywany jest plebs, wszelkie Acidy Drinkersy, zespoliki próbujące naśladować to wszystko. WIERZCIE MI. Przeprowadziłem MASĘ rozmów do tego wszystkiego- ja WIEM co mówię. Ja WIEM kim jestem. Ja WIEM, że przerastam autentycznie wszystkich z tych, których poznałem w mojej ścieżce pojmowania sztuki, życia, etc.
Mogę wymienić oprócz mnie kilku wielkich artystów jakich znam. Jak już wspominałem, artystą się RODZISZ lub nie, to jest pewien poziom wrażliwości, pojmowania, podejścia, etc.
Artyści pomniejsi:
śp Lech Kaczyński, Jarosław Kaczyński, Bolesław Leśmian, Jim Morrison, etc.
Artyści REALNI:
Ja, Stanley Kubrick, Jeffrey Dahmer, FILMY Buttgereita.
Napisałem filmy, dlatego, że bardzo ciężki mi określić, czy Buttgereit w PEŁNI ŚWIADOMIE uczynił co uczynił. Czy on wie, jak fantastyczne i CZEMU fantastycznem dzieła stworzył. Jego filmy jak Hot Love, Nekromantik, Todesking, Mein Pappi, absolutnie niszczą. Są niewiarygodną platformą płaszczyzn rozumowania, spojrzenia, pojmowania świata. Tylko czy Buttgereit w pełni wie co uczynił? Nie jestem w stanie tego ocenić. Nie mam tutaj zdania.

Wybaczcie mi Ci, którzy oczekują utworu. Jestem już taką konstrukcją, takim człowiekiem, myślicielem, który niczym Kubrick, potrafi chwilkę pograć w szachy na planie filmowym i zaraz potem odwołać cały dzień zdjęć, po to, aby grać w szachy. Mogę się zamyślić w każdej chwili, i nie być w stanie kontynuować myśli twórczej. Wciąż nie jestem stuprocentowo pewien tego, co uroiło i ukształtowało mi się w głowie, jako utwór. Wciąż nie mam całej pewności. Myślę, że z czasem, także moja poezja będzie coraz rzadsza- zacznę coraz bardziej pracować nad nią, tak, aby była pod względem obrazów i formy czymś w rodzaju Hot Love czy Nekromantika Buttgereita. Absolutną fantazją barw lirycznych, chorym urojeniem, tak jak w Hot Love- taka miłość ukazana w oparach chorego urojenia, "psychizującej" fantasmagorii. Nie można tu też zapomnieć o FANTASTYCZNYM zimowym, "mechaniczno-biologicznym" klimacie z DERANGED. Innego fantastycznego dzieła, i genialnej organowej muzyki.

Well, Oldzie Shatterhandzie, utwór jednak zdecydowanie MA BYĆ zrobiony. Planuję zrobić jednocześnie do niego teledysk, to musi być taki utwór z teledyskiem.
Pamiętajcie o mnie, dzieci.

2 komentarze:

  1. To jak pranie mózgu. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromności trochę, widziałem setki lepszych i bardziej genialnych prac niż Twoje

    OdpowiedzUsuń