niedziela, 2 grudnia 2012

PIĘKNE WIERSZE Leśmian wiersze

Przejdź do strony głównej
Jestem królem sztuki, jestem królem śmierci. Leśmian to jedyny polski poeta czegokolwiek warty. Pojmował on trochę na poziomie Morrisona, ździebko na moim, etc. RZECZ JASNA, artystą realnym, żyjącym, jestem ja, ale z braku laku... No cóż. Jednak jednym z najbardziej fantastycznych artystów jacy kiedykolwiek istnieli był Jeffrey Dahmer. Dahmer bodajże 19-letni, poszedł na grób niedawno zmarłego młodego motocyklisty i WYOBRAŻAŁ SOBIE, że się w nim zakochał. Następnie Dahmer masturbował się przed grobem tego gościa. No cóż... pojąć te klimaty to trzeba być z innych wymiarów. Trzeba być tak fantastycznie głęboki jak ja.

Jest wśród nas pewien plebs... wydaje mu się, że są gusta i guściki, że inne klimaty nie znaczy, że gorsze, etc. Otóż DEMENTUJĘ. Nie uznaję, nie wierzę w taki sposób myślenia. Dla mnie KAŻDY klimat bierze się z jakichś MYŚLI, SPOJRZENIA na świat- w poczuciem humoru tak nie musi być, są pewne genetyczne uwarunkowania tutaj, jak sądzę, ale jeśli chodzi o sztukę- myślę, że takie uwarunkowania mogą odgrywać dużą rolę, ale zazwyczaj raczej to śladowe. Jak ktoś może i powiedzieć, że inny klimat, nie znaczy, że płytszy, skoro ja BYŁEM w klimacie tego kto mi to mówi, a teraz ewoluowałem (a przynajmniej tak mi się wydaję)?

2 komentarze: